Kunsten å være lykkelig, består i å gjøre sine gleder enkle..

13.6.09

Soverom

Her er noen bilder fra oppusset soverom. Malte en fondvegg i aubergine farge og ble kjempefornøyd!
Siden vi ikke har noen hodegavl på sengen vår (!) så malte jeg like godt litt kunst rett på veggen!
Angrer IKKE på d..

Nattbordet er noe skrap jeg kjøpte på finn, og som jeg har malt og byttet knotter på.. synd jeg ikke tok bilder av hvordan det så ut før..



De øvrige veggene i rommet har fargen gren. Liker så godt Ikea bildet på veggen, syns det passer så godt på soverommet vårt.. Nusselig med heklet sengeteppe, arvet etter farmor.
Synd at jeg ikke har bilder før oppussing, for her inne var veggene terracotta og gardinene gule.. tenker du ser det for deg, ja.. he he smaken forandrer seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar