Kunsten å være lykkelig, består i å gjøre sine gleder enkle..

21.2.10

Lego pose

I dag har jeg sydd litt.. koselig det!

Brukte et stoff fra Ikea, som jeg hadde liggende..

Fargene var nok ikke guttens favoritt, men pytt.. innholdet er en favoritt!



Jeg rundet hjørnene på et stort stykke stoff..
Så sydde jeg smal løpegang rundt med hemper i..
Nå kan gutten bare bre all legoen utover - finne alle delene han trenger - uten å måtte plukke
opp alt etterpå!!

Etter leken er det bare å snøre posen sammen..



Genialt- mye letter å rydde opp..

1 kommentar:

  1. Legoposen du har sydd var kjempefin. De er så kjekke. Jeg sydde en sånn for noen år siden. Nå ligger den på loftet og venter på at tantebarna skal bli store nok til å leke med all legoen jeg har der!

    Klem fra Thea

    SvarSlett