Kunsten å være lykkelig, består i å gjøre sine gleder enkle..

29.8.09

Nye småting


Ja, så har Kristine vært en tur i byen og fått med seg noen småting hjem!

Falt for den svarte lysestaken, som er en etterligning etter en fra gammelt av. Helt typisk meg å like det som er eller ser gammelt ut da..

På siden er det en skrue som gjør at lyset kan skrues opp og ned.


Fikk også med meg to enkle hvite bokser (på 40% salg, mamma..!)

-de har jeg tenkt å pynte med decopage. Har ikke prøvd det før, men kjøpte lim og pensel til det i sommer.

Koselig med noe nytt hjemme.

Og med litt bånd og lys, blir alt så mye finere..


Denne lysestaken skal vel egentlig stå på det nye skrivebordet, når det er ferdig malt..



Selv Linus-pus ser ut til å trives her.. ikke så rart det!


Snart blir det kaldere ute, og da skal vi fyre i peisen på kjøkkenet..
Gleder meg til det, jeg er veldig glad i høsten!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar