Kunsten å være lykkelig, består i å gjøre sine gleder enkle..

28.8.09

Skrivebord


Heisann :)


Jeg har nylig kjøpt meg et nytt "gammelt" skrivebord! Tror det er fra 1930 - tallet.

Fant det på Finn selvfølgelig..!


Men det må males :) , for det har noen skjolder og er ikke særlig pent slik det er nå..


Når jeg skriver dette har jeg faktisk allerede tatt første strøket med maling..

..og det ble ikke hvitt??!


Dere skal få se når malingen har tørket ;)





Det er i massivt tre, og ganske tungt - phu! Inni det høyre skapet, skjuler det seg to skuffer - en morsom løsning. Her trengs det nye knotter. Men utenpå skapdørene vil jeg beholde de orginale knottene - med nøkkelhull inni :)

Håper jeg blir fornøyd - ellers må jeg kjøpe ny maling!

Vi får se..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar