Kunsten å være lykkelig, består i å gjøre sine gleder enkle..

13.7.09

Gjenbruk av interiørblader

Ferdig leste interiørblader hoper seg opp i stadig større bunker her.. kan liksom ikke kaste de, det er jo så mange lekre bilder i de. Men nå har jeg klippet ut alle bildene jeg liker, og laget en utklippsbok - smart! Den er kjempekoselig å bla i, og inneholder jo bare bilder av interiør jeg liker..

Nydelig magnolia og landlig rosa..

Landlig, hvit stil..


Miks av gammelt, slitt og moderne nytt..




Denne Slettvoll stolen m puff står påmin ønskeliste..

1 kommentar:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar:) Det blei mykje kjekkare å kome heim no, blir so glad kvar gong eg opnar døra:)

    Blir heilt forskrekka over at du har "råd til" å klippe i blada dine:) Eg har stablar med blad og veit ikkje kvar eg skal gjere av alt, men klippe... nei, det tør eg ikkje:)

    Men du so flott skoeskene blei.

    Anita

    Anita

    SvarSlett