Kunsten å være lykkelig, består i å gjøre sine gleder enkle..

7.7.09

Fløtesett


Ungene og jeg hadde en time til overs i byen i dag, og da havnet vi på byens koseligste cafe, Cordelias hus.
Det er bare så utrolig deilig å sitte der, sånn ro akuratt som man stopper tiden litt..
Og så har de super god gulrotkake der! http://www.cordeliashus.no/

Det som er litt morsomt og annerledes er at alt innventaret i cafeen er til salgs..!

Masse spennende å se på, mens man sitter der.

En dame bar ut stolene de hadde sitter på!!

Jeg nøyde meg med å kjøpe et sukker og fløte sett og en nydelig lysestake - det var ikke noe gammelt, men falt nå for det, da..





Siden jeg ikke har begynt m fløte i kaffen ennå, så tente jeg telys i den lille fløtemuggen..

Keramikkskålen min, som jeg har te i, er laget av en dyktig lokal kunstner, Inger Hilde Engelstad.

Det søte lille brettet er fra Milde himmel. Brikken oppi er handbrodert av farmor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar