Kunsten å være lykkelig, består i å gjøre sine gleder enkle..

7.9.09

Nymalt krakk


Denne gamle og skittne lille krakken, kjøpte jeg på et marked i fjor.

Siden den ikke var brukbar slik den var, har den stått på boden,
helt til nå..


Nå er den blitt vasket, pusset og malt to strøk med hvit maling,

og er ikke til å kjenne igjen!


Før og etter

Den er jo bare så sjarmerende!

Her står den plassert foran gyngestolen min, i lillestua..


Denne lille krakken er ikke den eneste jeg har, jeg faller lett for slike krakker..

Derfor er det blitt en del av de her etterhvert..

Her er noen;



Den nydelige trehvite, nest nederst, ble med hjem etter en helg i København.


Mannen var nok litt oppgitt over at jeg skulle drasse med en gammal krakk i kofferten!

Men men, angrer ikke på det nå da..



Den skjønne teddybjørnen som har sneket seg med på bildene,

er en av mine mange håndlage bamsevenner.

Som du ser, har hun også en egen krakk å vise frem..


Smil til fotografen ;)

Håper på en fin uke..

Hilsen Kristine

1 kommentar:

  1. Nydelige krakker :) Helt enig i at slike krakker er verdt å få med hjem i kofferten ;)

    Klem fra meg..

    SvarSlett