Kunsten å være lykkelig, består i å gjøre sine gleder enkle..

3.9.09

Nymalt skrivebord



Husker du skrivebordet, fra finn, som jeg skulle male??

Vel, nå er det ferdig, og her er resultatet!





Ble veldig fornøyd med fargen, Marrakesh, fra Jotun.

Har laget litt slitte detaljer, for å oppnå en litt shabby look..




Før og etter



Morsomt med de to skuffene som skjuler seg inni det høyre skapet..

Her måtte jeg skrive et lite vers, til påminnelse i en travel hverdag..

Jeg beholdt originale knotter, men erstattet knotten som manglet med en glassknott.
Her er skrivebordet kommet inn i lille stua, og dette er nå blitt min favoritt blogg plass..
Ikke så rart det kanskje..






Husk; at hver dag har sin lille glede, da..


Hilsen Kristine


1 kommentar:

  1. For en stor forandring. Det ble jo kjempe flott :) Så gøy :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett